Schutterij roept leden op voor ledenvergadering

Zondag 4 juli aanstaande worden alle leden van de schutterij opgeroepen voor de Algemene ledenvergadering.

Die vergadering vindt doorgaans al in april plaats maar door de coronarestricties werd die bijeenkomst uitgesteld. Het bestuur verwoordt het als volgt:

Het bestuur acht het verantwoord om de uitgestelde ledenvergadering op 4 juli door te laten gaan. Uiteraard dient gehouden te worden aan de geldende coronamaatregelen. De locatie van de vergadering is het Schuttersgebouw en de zaal is groot genoeg om aan de 1,5 meter afstandsregel te voldoen. Om aanwezig te kunnen zijn bij de vergadering dient men zich vooraf aan te melden bij de secretaris via secretaris@schutterijdoornenburg.nl.”

Vooraf aanmelden voor deze vergadering is dus verplicht want er mogen maar een maximum aantal leden het schuttersgebouw in. Daarbij is héél Doornenburg natuurlijk benei-jd naar de toekomstplannen van de vereniging (zie enquête HIERO) en of de jaarlijkse kermisdagen dit jaar doorgang vinden.

De volledige agenda staat DAARO. SHOWTIME is om 11:00 uur in het schuttersgebouw aan de Kerkstraat.

Geef als eerste een reactie