Ledenvergadering schutterij kiest Han Tijshen als nieuw bestuurslid

Zondagmorgen organiseerde schutterij Gijsbrecht van Aemstel van Doornenburg haar jaarlijkse ledenvergadering.

Tijdens de vergadering werd Han Tijshen – tevens de schutterskoning van seizoen 2023-2024 – gekozen tot bestuurslid van de schutterij. Hiermee werd de vacature, die al een jaar open stond, ingevuld.

President en voorzitter Martijn Claassen leidde de vergadering en liep voor de aanwezige schutters nog eens langs alle hoogtepunten van afgelopen jaar. De penningmeester gaf toelichting over het financiële reilen en zeilen van de vereniging, waarna de kascontrole commissie verklaarde dat na kascontrole de jaarrekening 2023 kon worden goedgekeurd.

De secretaris deed verslag over onder andere de 46 nieuwe aspirant leden waarna de vergadering goedkeuring gaf aan het lidmaatschap. De klup is wéér gegroeid!

Na de rondvraag bedankte de president nogmaals alle aanwezigen en verklaarde de vergadering voor gesloten. Op zondag 25 augustus staat de kermisvergadering gepland, dan wordt onder meer gesproken over de bierprijs.

Geef als eerste een reactie