Ja hoor, de kogel is door de kerk!
Beter gezegd: door het schuttersgebouw! Want het Nederlandse Oranje Elftal is door de groepsrondes van de WK en speelt in de nacht van maandag op dinsdag tegen Marokko.
De schutterij heeft het gebouw ter beschikking gesteld om deze spannende wedstrijd LIVE in het schuttersgebouw op een MEGA GROOT SCHERM te aanschouwen! De wedstrijd begint op dinsdagmorgen hééél vroeg om 3:00 uur, de zaal is vanaf 2:30 uur open.
Natuurlijk is er genoeg happie snappie aanwezig, dus alle reden om de wekker te zetten en een lekkere midnight snack-and-game te scoren!
Iedereen is welkom, de toegang is gratis! Enne… als Nederland wint dan herhalen we dit op zaterdag 4 juli om 19:00 uur voor de 8e finale !

Geef als eerste een reactie